torsdag 23. oktober 2008

Outfordningen til Valentina :D

Ja nå he eg svart på deie spørsmålane dine Valeee, så her kjeme spm og svar:

1) Vis du måtte ha en superpower...Hva ville du ha likt å ha da?

= Eg ville ha likt å ha den poweren som Peter Petrelli i Heroes har, for han kan absorbere
alle kreftane til folk, ergo eg får alle kreftane som fins :D

2) Du er på vei til en øde øy og du kan kun ta med deg... 4 ting^^ hvilke ting?!

= 1) Lipsyl (er avhengig ja)
2) Ipod med solcelle drivbar strøm, med all min favoritt musikk på :D
3) Ein utrulig snill fyr som kunne ha jakta og skaffa mat og bygge hus og alt sånnt ^^
4) oooooog. Ein telefon som har veldig bra mottakelse på toppen av fjellet, sånn at hvis eg vil, så kan eg komme meg heim. XP haha (og den skal og ha solcelle drevet strøm;P)

3) Vis du hadde vært en artist,hva ville sangene dine handlet om?

= Sinne, kjærlighet og mystiske ting som vampyrer ;P

4) Skip eller fly? Argumenter svaret ditt >.>

= Hmmm, fly er jo ikkje så veldig miljøvennlig, så ville eg ha valgt båt, og eg blir ikkje sjøsjuk XD

5) Foran Kamera eller bak kamera?

= Du spør ein fremtidig fotograf, selfølgelig bak vel :)

6)(a lame one) Hvis du kunne ha vært et dyr,hvilket dyr ville du være?

= Ulv kanskje? A lone wolf, farlig og skremmende :D

7) Vis du kunne leve en dag i livet ditt om igjen,hvilken dag ville det ha vært? (arg...dumme spørsmål)

= Årh, vanskelig.. Mye å angre på, eller skulle ha ønska eg hadde gjort.. men kjeme ikkje på ein spesiell dag. Sorry :S

8) Favoritt bok/bøker`?

= Bøkane i "The Vampire Cronicles" av Anne Rice :D

9) ehh...faen... siste spørsmål...
Blander det med et annet så det blir egentlig 10 da....
Ikke sant tallet 9 er ganske...vakkert og...et spørsmål du hater å bli spurt om ?

= Ehm, jau. Det må jo komme før ti, så det er sikkert greit tall det XD
men du spurte om kå spørsmål eg hate å bli spurt om; Hva språk snakker du? Dustefolk, det kalles dialekt!! Æg preke samme språk som dykke!

uffda, litt agresiv på slutten, men ja, det var svarane ja XP

Ingen kommentarer: