torsdag 28. januar 2010

Ein positiv stund

(eg skreiv eit laaaangt inlegg og skulle bare legge inn et bilde, har trykka på noe som skulle være ny versjon av denne bloggskrivinga, og så kom det opp noe med at eg navigerte bort fra siden som var ulagra, den lagre automatisk tenkte eg, så eg dreit i det, men neida, alt eg skreiv var sletta, så nå begynne eg på nytt. bli nok kortere nå ja :( og eg som var så posetiv og fornøyd med inlegget mitt. Nå fant eg ut kossen eg legge ut bilde)

Eg begynte å tenke på min skulesituasjon her på Lundheim folkehøgskule, og fant ut at eg faktisk var ganske fornøyd i øyeblikket. Eg grue meg ikkje til skule og tykke det meste er ganske interessant.



I foto har mi fått beskjed om å sende mail til læreren (Peter) om kå mi vil lære meir om og kå som var målet okkes for året i foto. Dette er veldig bra, for eg føle ikkje at he lært noe serlig ennå. Også jobbe mi med ei foto oppgave kor mi fekk ein fotograf kver som mi skulle lage ein presentasjon om, og mi skulle bli inspirert av fotografen sine bilder og ta bilder selv. Eg fekk Richard Avedon. En mann med langt fotokariere innen mote og portrett fotografering. Eg holde meg nok med portrett delen.

Mi hadde ein utstilling med bilder fra Kina og Afrika, dette var i foreldrehelga. Eit a dei bildane skal eg stille ut i UKM (ungdommens kultur mønstring).

I teater he mi det faktisk gøy, mi lage maske. Som tidligere sagt he mi gnidd fjeset inn med vaselin, tatt plast på håret og augane for så å legge på gipsbandasje. Helge gjorde det på meg, og han var veldig flink. Så he mi fylt denne maska, ette mi reiv ann av sammen med håret i fjeset, altså fylt den med gips. Den gipsen er sånn som man laga handtrykk og fottrykk som baby. Så tok mi dei frå kverandre, eg klarte det uten å ødelegge gipsbandasjen, noe ikkje alle klarte. Også i denne veka he mi lagt på noe som vist nok heite gas, tynt tøy, og så lima det på gipsmaska. Og til slutt eit lag med papir. Det ligge nå å tørke, og nå gjenstår bare klipping av kanten og maling. Eg tru nok meininga med dette er at mi skal lage skuespill eller prøve å spille med maske.

Mi he valgfag på denne skula, og eg tykke dei er ganske så interesante. I webdesign streve eg med å lage heimeside, noe som ikkje alltid er like lett når dei ferdiglaga html kodane i malen hindre meg å skifte farge på ting og flytte på ting. Men eg hølle ut og det er gøy for det om. Eg skulle ønske eg hadde det programmet, så kunne eg øve litt på egenhand, for min hukommelse er elendig, og eg glømme nesten alt fra time til time (altså valgfag time, ikkje generelt, selv om det virke sånn av og til).

Også he mi konsperasjon og mysterier, kor mi ser filmer som diskutere og konspirere om rare temaer. Mi he hatt om drapet på J.F.K, 2012 dommedag, kornsirkler, smurfene og Harry Potter. Eg tykke det er utrulig interessant og fundere på sånnt, eg tru nok ikkje på det, men det er gøy å prøve å tru på det og få ting til å lage meining. Noen ting er heilt latterlig mens andre ting må man tenke litt meir på. Sånn som at smurfane er laga for at barn skal bli kommunister.

Jepp, dette inlegget blei så godt som halvert ette min "lille" feil, med å slette alt eg brukte vertfall ein halvtime på å skrive. Men men, sikkert greit for dei der ute som leser, ikkje så slitsomt å lese dette kanskje, eg he det med å skrive langt.

1 kommentar:

Sijih sa...

Du har det med å skrive lange innlegg når du først skriv ;)
interessant å læs ka som skjer på skola