onsdag 15. juni 2011

Eg begynne å bli voksen

På søndag blei eg fadder til lille Eirik, det vakje så skummelt, skulle bare opp å stå littegranne, og det var det. Eirik hylte mest av alle når mi måtte sitte stille, men når han blei døpt var han bare søt og stille.

Nå har eg erklært meg friskmeldt og begynt å trent igjen, var litt bra å gjere det igjen.

Og så har eg begynt på å få skikkelig orden på livet mitt og begynt å skli inn i voksenlivet. Idag har eg kjøpt forsikring; innbo, reise og skade. Og har bytta adresse, kjøpt og hengt opp postkasse :) Det er av den som er bilde av, ein stor svart ein. Eg tenkte litt på postfolkane, at det skal være ei grei postkasse for dei, sia eg he erfaring med plagsomme kasser. Den er stor, så man trenge ikkje å mose inn ting, og den holder seg oppe når man dytter lokket opp så fingrene blir ikkje most. Eg har fått gratis adresseskilt, og 4 veker med Agderposten og Aftenposten gratis, uten binding! :D gøy

 Eg har sett litt på bredband au, for mitt mobile bredband er ikkje nok, bruker opp dei 6 gb. Kan ikkje ha ein usb å dele på for på mandag flytte Helge inn og mi blir samboere :D Enda eit steg mot å bli meir voksen.

På jobb holder sjefen og meg på å ta masse reklame bilder, har fått inn fleire kataloger som mi mi ta bilder til. Det er for det meste smykker, ringer og sånne ting. Og sjefen sa at eg va den einaste lærlingen der som har klart reklamefoto, og at eg er veldig flink :) Kan legge ut noen bilder etterkvert av det eg tar bilde av.

Ingen kommentarer: