torsdag 7. februar 2008

England

Lørdag så gjore eg egentlig ingenting, bare las litt, tok det med ro. Det samme på søndag, bare at på kvelden så var jeg på kino med Hanne og Lene og såg filmen Juno. Likte den filmen, en litt spesiell film, noe som gjore den veldig bra. Den handlet om en jente som ble gravid, og som måtte ta konsikvensene av det siden hun bare var 16 år gammel.

På mandag var det siste dag med filmanalyse med læraren som har jobbet med filmen Chocolat, som Johnny Depp spiller i. På kvelden var det kinaresturang spising, men siden jeg mista bussen så gadd jeg ikke det. Jeg tok heller en gå tur ned til stranda, om kvelden da det var mørkt, helt alene, i mye vind og med Ipoden min. Det var veldig forfriskenes, deilig å bare nyte stillheten\ min musikk og mørket.

På tirsdag så bestemte jeg meg at jeg reiste til Cristchurch, for å se på og ta bilder av en kirke jeg hadde hørt var spesiell. Det var en begravelse på gang, så kunne ikke inn, så jeg tok noen bilder av området. Og da jeg snudde meg så såg jeg noe som var mye mer interresant, to slott\ tårn ruiner. Perfekt foto motiv, så tok mange bilder som jeg håper ble verdt å ta vare på. Etter hvert så måtte jeg på skolen, redigere ferdig musikk vidioen våres. På kvelden så reiste jeg til Woodman og hang der til jeg måtte gå igjen. Var nærme på at jeg faktisk ville opp å synge ein sang, Wonderboy av Tenacious D.

Onsdag, idag, er den siste dagen i Bournemouth. Jeg brukte dagen min på å sende ei pakke hjem med noen av tingene mine, for det blir ganske mye overvekt. Ellers tok jeg noen bilder, og bare hang på skolen litt. Etter middag med "famelien min", så hadde jeg en foto seanse med de, for vil jo ha noen bilder for å huske dem. På kvelden reiste jeg til Metropol, og var der med klassen og en del av de andre nordmennene. Så er det bare å pakke, for det har jeg ikke hatt tid til, og lade alt før turen imåren til London.

Ingen kommentarer: