fredag 1. februar 2008

England

Torsdag, så hadde vi som vanlig lang skoledag, avis og lyd. I lyd måtte vi redigere ferdig Vox pop eller fem på gata som vi kaller det i Norge. Jeg fikk bare en time på meg, siden jeg var aleine og måtte dele data med noen andre, så ble skikkelig stressa på slutten. På kvelden reiste vi til Poole for å spille bowling, vi måtte vente til hal 10 før det var ledig. Vi fikk svært liten tid til å spille, siden jeg egentlig skulle være hjemme kl 23.00. Jeg måtte ringe hjem for å få tilatelse til å være ute lengre, hun var ikke spesielt glad for at jeg spurte og sa at hun ikke likte at jeg satt henne i den sitvasjonen. Jeg fikk låv, men at det måtte aldri skje igjen. Jeg ble temmelig sinna på at hun ble så skuffa eller hva det var, men jeg hadde jo betalt for bowling, kunne jo ikkr bare stikke før jeg var ferdig. Men samma det da, bowlinga gikk som forventet, helt forferdelig. Jeg sier til meg selv hver gang når jeg har vært ute å spilt bowling, at dette skal jeg aldri igjen, men jeg lærer aldri. Jeg fikk 49 poeng, noe som jeg egentlig alltid får sånn ca. Jeg kan ikke spille bowling, end of story.

Fredag så vokna jeg klokka 9, og gikk liksågodt opp. Jeg stakk til byen i Boscombe, hvor jeg bor, og skjekka ut noen butikker. Og tro det eller ei, jeg fant faktisk noe, 2 gensere, helt utrulig til å være meg. Etter det gikk jeg til Bournemouth Square og gikk litt, jeg fant ut at nå skulle jeg endelig prøve fish and chips, for det hadde jeg låvt meg selv. Det var ikke spesielt godt, men det var i det minste sprøtt, og ikke helt slapt. Chipsen var i alt for store båter, og siden jeg ikke er så spesielt glad i sånn hvit sjø fisk så blir dette ikke noe jeg skal kjøpe igjen. Jeg stakk en tur til Boarders, Starbucks, og kjøpte en Chocolate cream frappechino, noe som er døds godt! Også hastet jeg til skolen og kom der akkurat i tide. Der hadde vi foto, mørkeromsarbeid, vi framkalte negativene som vi hadde jobbet med sist gang. Siden jeg interessere meg veldig i foto så var dette temmelig gøy. Senere i kveld vet jeg ikke om jeg kommer til å gjøre noe, alt som andre folk skal har jeg ikke noe lyst til, og uansett så må jeg mest gjøre noe lekse.

Ingen kommentarer: