onsdag 30. januar 2008

England

På mandag var vi på skole i Poole, vi hadde som vanlig filmanalyse, men denne ganga hadde vi en del om skrekkfilm, noe som i tilfelle du ikke vet, er jeg veldig glad i! Etter skolen gikk meg og gutta å spiste på Subway, må si at jeg har blitt veldig glad i det. Vi reiste bare hjem etter på, en del skulle prøve å faktisk gjøre litt norsk lekse, men ikke overaskendes så ble det ikke så mye av det. På kvelden fikk jeg besøk av Eivind, Rita og Tuva, og vi så på Donnie Brasco (film med Johnny Depp).

Tirsdag så hadde vi filmredigering, følte vi var mest ferdig og det gikk veldig bra, men etter læreren hadde vært å sett på det så måtte vi fjerne en del så da gikk det litt verre. På slutten av tiden så klikket jeg litt, fordi jeg tåler ikke å høre på synging å snakking å bare mas hele tida, skal ikke nevne navn. Merker at jeg blit litt voldelig til tider, slo ikke til noen da, bare døra littegran. På kvelden fant jeg og noen ut at vi var litt lei av Woodsman, så vi skulle prøve ut en annen pub, hvor det var karaoke. Vi såg etter få minutter at det var ikke en plass for oss, så vi stakk til Subway å satt der litt, så til ASDA også hjem. Ikke den mest spennende kvelden, men vi fikk vertfall vært en ny plass, uansett om det var bare 10 min.

Onsdag, idag, har jeg gjort mye rart som faktisk var litt interessant. Vi tok bussen i 2 timer til Salisbury også en ny buss til Stonehenge. Det var veldig spesielt å litt interessant å faktisk se disse rare stenene som jeg har hørt så mye om. Det var faktisk fint vær, så fikk en del bilder som jeg var fornøyd med. Vi fikk ikke låv til å gå imellom stenene, det var gjerda av, så da fikk vi ikke muligheten til å få en spirituell oppvåkning/ opplevelse som Sturla hadde så lyst til. Etter Stonehenge gikk vi litt i byen Salisbury også til en kirke som vist nok var Englands spisseste/ høyeste tårn, og en av de gamleste eller noe sånt, fin var den vertfall. Etter det så gikk vi litt i byen også gikk vi hjem. Idag fikk jeg faktisk kjøpt noe, et par Converse sko som jeg har sett på så lenge, en skinnjakke som var skikkelig Punk, og 2 laserkrystall nøkkelring ting av Stonehenge og Salisbury Cathedral, noe som jeg har plane om å samle litt på. Ellers nå på kvelden så er det bare slappe av tid, må være litt fresh til å opp så tidlig imårra.

Ingen kommentarer: