fredag 11. januar 2008

England

Nå har jeg vært noen dager her i England så nå begynner jeg å bli mer kjent i gatene og vet hvor jeg skal gå å sånt. Skulen virker veldig grei, greie lærere og temaene virker gøye. Idag føler jeg meg litt forkjøla, vondt i halsen og i hodet, fort sliten av ting. Alikavel skal jeg ut ikveld sammen med klassen, vi var samme plass igår, såg nokså greit ut, men blir nok litt mer folksomt idag siden der er fredag. Det var ein der som ikke hadde framtenner, så han er nok en som slåss mye, hørte og at plassen er ikke så bra å være på, "abit rough" sier vertsfammen min. Men siden jeg må være inne innen midnatt og siden jeg ikke drikker, så satser jeg på at det går nokså bra. Ellers idag var jeg en tur ned til stranda, eller bedre sagt klippene før stranda. Der blåste det noe helt sinnsjukt, greide mest ikke å stå. Var veldig fint der, så skal nok ned ein dag det er finere vær åså ta bilder. Men nå må eg nok slappe av litt åså rett ut av døra.

Ingen kommentarer: