søndag 20. januar 2008

England

Fredag, som var igår, da var jeg en tur på puben, reiste alt for seint, men det var ikke noe liv der uansett. Så stakk vi til en nattklubb, kom inn uten å måtte vise ID, var der 5 min så måtte jeg gå for jeg hadde ikke låv til å være ute lengre.

Idag, lørdag, har jeg gjort bare det jeg ville, og de fikk jeg mye utbytte av. Jeg slang kameraet på skulderen å stakk ned til stranda. Der var det surfere på sjøen, med sånne hanglider greie ting, husker ikke hva det heter. Jeg fikk tatt en del bilder på stranda, om de er noe som er verdt å spare får vi se senere. Etter stranda gikk jeg en tur på en sti rett med busstoppet mitt, det var noen skikkelig fine kirke bygg der som jeg gjerne ville ha sett litt nermere på, men fant ikke en vei inn. Jeg tok liksågodt en tur langs gata og såg 3 musikk butikker, fikk kjøpt 2 plektere og 2 gitar chords bok med mine favoritt rock sanger. Så tok jeg en tur langs gå gata i Boscombe, og gikk inn i ett senter, der fant jeg mye tenk! Til slutt var jeg ny eier av lommebok, 3 øredobber, ett smykke, 1 ring, slips og en hatt. Jeg som aldri finner noe som helst gikk helt belistisk når jeg fant en butikk med min smak, altså litt punk rocka ting. Man kan godt si at jeg kom hjem med ett stort smil rundt munnen.

Senere på kvelden skulle en gjeng på kino, Sweeny Todd, og den hadde jeg kjempe lyst å se så ble med dem. En film med navn sånn som Johnny Depp, Helena Bonham Carter, Alan Rickman (Snape i Harry Potter) og directed by selveste Tim Burton, en sånn film kan ikke gå galt. Kan godt si at denne filmen kommer på min favoritt liste, grotesk og gotisk vakker film. Anbefalles på det stekeste, men hvis du ikke liker blod og hals kutting er dette ikke en film for deg.

Ingen kommentarer: