onsdag 16. januar 2008

England

På kvelden på søndag ble det ikke bare å slappe av, gikk nemlig på kino med mesteparten av klassen. Vi så "I am legend" med Will Smith, det er vertfall en film som fikk meg til å hoppe i stolen. Den var ikke spesielt skummel, men med lydeffektene så fikk den hjertet mitt til å hoppe litt ut i ubalanse. Slutten var vi litt uenige om, om den var bra eller dårlig. Skal ikke røpe mer i tilfelle noen skal se den. Etter filmen var det bare rett hjem, men fikk testa min fantastiske tyske setning på en tysker; Du habe sourcraft inn deine liederhosen!" (Du har surkål i dine lærbukser)

På mandag så var vi ute på pizza hut og feira Tuva sin 18 års burstag. Hele gjengen var med, vi spiste pizza til vi stupte. Etter på gikk vi bare litt rundt til vi måtte hjem igjen.

Tirsdag var det karaoke kveld på Woodsman, ein bar i nærheten av poole. Det var helt stappa fult der, kom en time senere enn jeg hadde planlagt pga noen som var så treige. Det var litt blanda ferdihet blandt de som var oppe på scenen å sang. Noen som virkelig var skikkelig kul var en gammel mann som virkelig kunne rappe! Det var helt utrulig å se ein sånn mann stå oppe på scenen og rappe så perfekt. Ellers så var det jo noen som absulutt måtte ødlegge noen fine sanger, sånn som "In the end" med Linkin Park (favoritt bandet mitt) Ellers så var det noen folk fra Oslo som går på media på samme skole som oss, som var der også. Jeg hadde ikke stemme den dagen så var litt vanskelig å skrike over musikken. Vi tok siste bussen hjem på kvelden, fikk låv til å være ute til midnatt selv om det var midt i uken.

Idag, onsdag, så spilte vi inn de siste klippene til musikk vidioen våres, "Paint it black" skrevet av Rolling stones, men covra av Gob. Jeg er skuespilleren, går rundt i bare svarte klær og er sinna og deprimert. Heile handlinga går utover at min kjæreste hadde blitt påkjørt til døde og at jeg går til graven hans mens noen ting skjer på veien, bland annet at jeg slår ned en fyr. I filmen skal man og se noen flash backs med når han blir påkjørt. Ellers idag var det det vanlige jeg gjorde, gikk og gikk, er litt lei av det nå. Går i butikker men finner ingenting, så nå tror jeg at jeg tar en pause fra det. I kveld skal jeg ikke gjøre noe spesielst, bare nyte det å ikke gjøre noe.

1 kommentar:

Sijih sa...

Gøy å lese bloggen din!

Enig i det der med å drikke.
Er så mye kulere å si at man ikke har drukket før man ble 18. Og Det klarer vi to ;)

49dager til min bursdag (A)