søndag 13. januar 2008

England

Nå er det tid for å slappe av, søndag å greier.

Var ute på en pub med klassen noen dager nå. Det var noen fra Italia og Tyrkia som noen ble kjent med der. Jeg drakk ikke eller no sånt, driver ikke med det uansett hvor mye folk tror det gjør meg til en pingle eller hva de syns. Hvorfor skal jeg drikke bare fordi alle andre gjør det? Hvorfor skal jeg i det hele tatt bare smake på noe? Er ikke det litt kulere å si at "Nei, jeg begynte ikke å drikke før jeg var 18" enn å si noe sånnt som "Jeg begynte å drikke når jeg var 12". Syns det bare er tåpelig, greit nok at andre drikker, det er deres valg, men må jeg drikke? Nei. Måtte bare få det ut, for det provoserer meg så at det skal være sånn et press, uansett om det er med vilje eller ikke.

Var på en sportsbar å såg på kampen mellom man. u og new castle, hvor man. u vant 6-0. Bryr meg svært lite om fotball, men det var litt annerledes å se det med mange ivrige fans rundt.

Ellers har jeg styrt rundt hele denne uken, litt deilig å bare ikke røre på meg. Har ingen planer idag, utenom å gjøre litt rent på rommet, fordi verten sa så. Er veldig fornøyd med fammen, de er veldig ordentlige å sånt. Kan ikke forvente å ikke må gjøre noe i det hele tatt, så å vaske klær og holde rommet ordentlig, det kan jeg tåle å gjøre.

Ingen kommentarer: