tirsdag 8. januar 2008

England

Idag var første ganga vi hadde ordentlig skole, vi hadde film.Vi skal lage musikkvideo, noe som jeg tror blir veldig vanskelig. Vi slutta kl 17 på skolen, så hadde vi en slags bursta middag for Sturla, pizza på Pizza hut. Ellers gikk vi bare rundt i byen. Og gitt hva jeg gjorde igjen, gikk meg vill, eller egentlig så fant eg bare ikke ut hvor jeg skulle håppe av så ble med en hjem og tok bussen fra der, viste bussjaføren kartet så viste de hvor jeg mente fordi ingen hadde hørt om der jeg skulle håppe av. Jeg såg heldigvis hvor det var jeg skulle av, så kom meg hjem. Det hadde regnet så ble ganske våt på beina ja. Ellers har det vert en grei nok dag, er veldig sliten. Og imårra skal jeg og en gjeng på et shopping senter en plass, håper jeg finner noe ellers blir det bare å gå etter de andre.

Ingen kommentarer: