onsdag 23. januar 2008

England

Søndag fikk jeg besøk av Tuva og Rita, vi gjorde ikke så mye mer enn å sitte å spise godteri og snakket, og de satt på internett siden de ikke har det der de bor. Ellers den dagen gjorde jeg ingenting, bare slappa av og var på datan.

Mandag var det opp tidlig og komme seg til Poole, vi hadde filmanalyse. Tidlig på morran + mørkt rom + film = duppe av, altså er ikke så fryktelig mye jeg husker av filmene. Etter på skolen ville folk shoppe, jeg orket ikke det med alle de folkene så jeg stakk med Sturla , Jahn Thomas og Endre til Subway. Ellers den dagen var det bare litt dassing rundt i byen med de, og så bare slappe av hjemme.

Tirsdag så var det filmredigerings tid, ble litt frustrert av at de på gruppa ikke er perfeksjonist sånn som meg, vil gjerne fikse på ting som jeg ser er feil. Det ble en del bra klipp så satser på at til slutt er det en skikkelig kul musikkvidio som blir resultatet. Senere på kvelden så dro vi til Woodman igjen, karaoke kveld. Der var ikke så veldig mange flinke, var egentlig akkuratt de samme som sang sist. Ellers så var det jo litt gøy å sosialisere med andre enn de fra klassen. På slutten av kvelden, mens jeg sto ute, så såg jeg bussen som jeg skulle ha tatt kjørende forbi. Kom en halvtime for sent hjem, siden det bare gikk en buss hver halvtime. Fikk litt snakk om det, men hallo, en halvtime er da ikke så mye når jeg har greid å komme meg hjem presist før.

Idag, onsdag, var de fleste fra klassen og noen andre nordmenn på paintball. Fikk skikkelig feeling av militæret, noe som ikke var så rart, ute i skogen, kamuflasje klær ++. Det var egentlig veldig gøy, vertfall når man faktisk traff litt. Men det var en ting som kanskje ødla det meste, anstrengelsesutløste astmaen min. Det var ikke lett å greie å puste gjennom de maskene, så fikk noen annfall kan man godt si. Kunne ikke løfte av maskene så kunne ikke ta medisinen riktig, er noe dritt det derre. Men skal ikke legge all skylden på astma, er jo i skikkelig dorli form uansett. Ble truffen en del ganger, men de spratt som regel bare av, men gjorde litt vondt ja. Jeg tåler smærte så var ikke så fælt, men blir nok noen saftige blåmerker de neste dagene. Jeg tror konklusjonen min er at det var gøy, men kanskje ikke noe jeg vil en gang til i nærmeste framtid, hvis ikke jeg kommer i bedre form.

Ingen kommentarer: