fredag 18. januar 2008

England

Torsdag, den lengste dagen på skolen, hadde vi først avis også lyd. Vi var ute og spørte folk på gata om de kunne repitere en norsk setning; "Kyss mæ i ræva", noe som vi fortalte betydde "I am happy". Det var litt morsomt, er litt gøy å lure folk trill rundt. Vi spilte det inn og skal senere klippe det sammen.

Rett etter middag reiste jeg ut for å gå på konsert, rock var selfølgelig sjangeren. Der spilte ett døds rått band, Skyline heroes, kjøpte deres 2 cd`r etter konserten og fikk med meg en haug med buttons og klistermerke. De var helt ville på scenen, skikkelig bra stemning, forelska meg i musikken med en gang. Nå som jeg har hørt litt på cd`n så vil jeg si at de var best live, mye mer liv og energi. Kan nok kalle sjangeren deres for punk rock, noe som passer meg helt ypperlig. Er bare en pluss at de er britiske, for har for mye amerikansk musikk.

I kveld skal vi tilbake til den puben der vi har vært før, også senere prøve å komme inn på en klubb, noe som jeg tviler på at jeg får til, har ikke falsk ID så får se. Hvis jeg ikke kommer inn så reiser jeg bare hjem, kan ikke være ute til lengre enn kl 12 uansett. Er litt teit at det bare er meg og en til som må være hjemme til 12, og alle andre kan være ute mye lengre, men men er jo ikke 18 så får ikke låv til noen ting uansett. Er kjipt at ett tall skal gjøre ting så mye meir vanskelig for folk, å være 17 må være noe av det kjedeligste det er, bare et år man venter på å bli 18. Men så får man se om jeg kommer inn, vett ikke om eg ser eldre ut eller hva jeg gjør.

Ingen kommentarer: