lørdag 26. januar 2008

England

Torsdag var det lang skoledag, først hadde vi avis så lyd. I avis timen så hadde vi ikke lærer for det meste, ellers så skrev vi nyhetsartikkel. Min artikkel var om at Britney var død, hun hadde krasja i en trailer mens hun var under påvirkelse av dop og vennene sa at hun kunne ha selvmords motiv siden hun hadde mista barnene sine. Syns det var en veldig realistisk, sikkert noe sånn lignende som kommer til å skje snart. I lunshen så ble jeg med gutta boys å kjøpte pepperoni pizza på dominos, må legge til at den smakte veldig godt. I lyd så redigerte vi klipp som vi hadde spilt inn, det skal bli en fem på gata lignende ting. På slutten av timen fikk vi beskjed om at Mike, en veldig spess mann fra college skulle snakke med oss. Han fortalte om ting angående innetider å sånn, han var skikkelig frekk og sinna, fikk 2 jenter i klassen til å grine og alle mista litt "spirit" til å være her. Senere på kvelden fikk jeg besøk av 3 jenter i klassen, siden vi ikke har noen plass å være kan vi liksågodt være hos folk. Denne dagen var eg ekstremt stiv i beina etter all den sittinga på huk når vi spilte paintball, gjør veldig vondt å gå ned trapper og sette seg å sånt.

Fredag hadde vi foto, vi tok noen bilder ute og laget negativer ut av en filmrull, noe som er en temmelig komplisert ting. Riste i 5 sek, stille i 25 sek og holde det gående i 8 min, pluss mye annen risting og styring. På kvelden så gikk hele klassen ut egnetlig, vi prøvde å finne på noe å gjør, kommer jo ikke inn noen plass, så meg og Rita reiste hjem til meg og såg litt film.

Lørdag, idag, så skulle vi ta klassebilder på stranda, vi tok noen men så ble det veldig kjedelig egentlig så en del av oss gikk for å spise på Subway. Vi gikk etter på å satt oss på Starbucks og kjøpte frappachino, jeg hadde chocolate cream med cream og saus på toppen, utrulig godt men veldig kaldt. Etter dette så reiste meg og Rita på shopping i Boscombe, jeg fikk kjøpt ett til slips og skolisser. Tviler litt på om jeg kommer meg ut i kveld, men vi får se.

Ingen kommentarer: