mandag 28. januar 2008

England

Denne helga var en veldig avslappende helg, vaska litt klær og las litt, ellers så var jeg på en spillehall greie hvor vi spilte laserskyting. Det var veldig gøy, og mye mindre tungt enn paintball, var ikke låv å springe så det gikk nokså forsiktig for seg. I begynnelsen gikk folk bare rundt å sa "Jeg skjønner ingen ting", fikk ikke til å skyte, men etter hvert så ble det gøy og nokså forstålig. Syns jeg var nokså flink, fikk faktisk 59% treff, noe som var mer en andre. Mitt lag vant, the red team, et lag med bare nordmenn. I denne spille hallen spilte jeg også motorsykkel spill. Det var en slags mini- motorsykkel som man satt på som man styrte med og spida og bremset med. Jeg likte ikke helt det spillet, ble temmelig sinna på det, fordi når jeg spidet så staila den istedet for å bare kjøre fortere. Jeg syns selv om det ikke var så gøy, så var jeg nokså flink, krasja ikke for mye. Jeg spilte også litt airhockey med Sturla, han vant men jeg var ikke langt etter, omtrent 1 mål vant han med. Etter det så måtte vi mest hjem, var jo skole dagen etter.

På søndag skulle vi egentlig til Stonehenge, noe som jeg vil veldig, men folk gadd vist ikke, men blir kanskje på onsdag. Noen tenker vel "Hva er så gøy med å stirre på noen steiner?" men hvis man har hørt en del om det og sånt så er det litt mer spennende. Jeg syns vertfall at det hadde vært veldig kult å vært der, vertfall istede for å shoppe, finner mest ingenting, så det er litt kjedelig. Heller prøve noe nytt, være noen nye plasser mens vi har sjangsen, skal jo snart hjem så da er det å gjøre alt vi vil fortest mulig.

Ingen kommentarer: