søndag 18. januar 2009

Twilight, yes indeed













Fredag 9, var eg som sagt på Twilight filmen på kino. Og på tirsdag og onsdag gjorde eg mest ingenting annet enn å lese denne boka. Mi hadde fri fra kl 11 deie dagane. Eg las ca 400 sider på to dager, på engelsk selvfølgelig. Det var ein rekord for min del altså, eg brukte jo mange timer på dette, ca 6 den eine dagen og sikkert noe sånnt den andre au. Eg ekje heilt sikker på koffer eg las den så fort, men d va nok for at den var så spennende, sjøl om eg viste kå som skulle skje. Det er jo så mye meir som skjer og så mange fleire detaljer i boka enn i filmen, og som vanlig er jo boka best. D gjekk for fort i filmen, og dei drapane på lokale av dei "domme" vampyrane, det var ikkje med i boka ei gong. Og Edward virka mye snillere og sånn i boka. Åså på onsdag, samme dagen eg blei ferdig med boka, såg eg filmen igjen. Eg måtte jo skjekke igjen kå som var forskjellen ifra boka og filmen. Det var egentlig ganske etter boka, ikkje noe som blei veldig feil. Eg prøve å ikkje kjøpe resten av bøkane i serien for fort, for vil ikkje bli ferdig med dei med ei gong.

Åså ein litt uviktig ting, men ein irriteranse ting; eg he hatt leamus/ krampe eller whatever under mitt venstre auge i sånn ca 4 dager nå. Plutselig så kjeme d og irritere vettet a meg. Utrulig tungvinnt, for eg fær ikkje det til å slutte.. arrg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Når man selv er vampyr , så kan man jo nesten ikke like vampyrer best... og nå snakker vi mer om filmer... har vært veldig få VELDIGE brae vampyr filmer når jeg tenker over det... vi burde ha Vampyrfilm marathon en dag :D
I'm a vampire.. just have to become a Jedi too.... VampireJedi.... sweeeeeeeeeet