torsdag 17. desember 2009

Rett før juleferien

Nå he mi just hatt ein forestilling for personale + andre ukjente folk, som varte i 1,5 timer. Mi brukte ei og ein halv veke på å lage den. Mi gruppe laga ein liten sketsj om pepperkake massakeren i Bergen. Mi hadde kor, og så lenge man kom med forslag til sang, så kunne dei være solist. Man trengte ikkje å kunne synge ei gong, og det var litt smertefult å være med på. Collagen var utrulig deilig å bli ferdig med, og det som eg syns var det morsomaste var å sjå Helge danse disco. Han var den som dansa tydeligst, med skikkelige hoftebevegelser. Det var ein ann ein som skulle være midtpunktet og sånn show off, men eg tru Helge dro mest oppmerksomhet. Dei andre i gruppa kunne virkelig ikkje bevege hoftane, og det såg så morsom ut i kontrast til Helge. Mi fekk pinnekjøtt og ribbe før fremføringa, og for ei gongs skjuld smakte maten kjempe godt!

Igår las eg ein nyhet som eg blei litt sinna og overraska av. Det kan bli forbud mot å selge hockey pulver og marsipanpølser. Eg like ikj marsipan, men hockey pulver er ein a favorittane mine. Og grunnen til at dei ikkje vil selge d? Det ligne på tobakksvarer! Det er ein a dei mest idiotiske tiltakane mot tobakk eg noen gong he hørt. Det er sikkert bra at dei skal gjømme tobakken i butikken eller noe, men å fjerne godteri for d ligne på d. Ikkje er tobakk forbudt heller. Nei det var bare for dumt, eg håpe på at det var ein spøk, for eg vil ha hockey pulver :( http://www.adressa.no/forbruker/article1422786.ece

I dag klippa eg meg, og ganske så mye meir enn eg pla klippe. Eg klippa meg i coop bygningen i Moi kor det er noen frisører. Flakst at dei hadde tid denne veka egentlig. Eg he aldri opplevd at dei va nødt til å slette håret mitt for å klippe det før, men d gjorde dei då. Eg føle det er ganske kort, og når eg fær dusja og håret bli krøllete igjen så bli det jo endå kortere, d bli litt skummelt. Eg he egentlig ikkje hatt kort hår sia tredde klasse.

Imåra er det ferie. Først er det noe "jul i andre land" opplegg, og kjørka. Men så skal eg kjøre hemmat til jul. Eg glede meg til å høre på julemusikk, ete gode julekake og bare kose meg heime. Ein ting som er litt trist er at Helge bestilte pakke til meg, men den har ikkje kommet, så håpe skula kan sende den videre til meg. Mi he bestemt at eg skal til han og feire nyttår, det glede eg meg til. Møte han sine venne og noen a søskenan.

Jaja, nok for denne gong, og go jul, hvis eg ikkje skrive før den gang.

Ingen kommentarer: