søndag 31. august 2008

Elida 18 år!!

Nå he eg blitt 18 år, kan få lappen, kan kjøpe litt av kvert, er faktisk myndog nå, trenge ikkje foreldrenes underskrift t noe lengre ;P

eg feira burstan på kanskje ikke sånn som andre gjer, men så er eg jo ikkje som folk flest. Eg inviterte 3 venne på skrekkfilmkveld. God mat (taco), og godt selskap er det eg ville ha, og det fekk eg! Hadde d utrulig morsomt, er lenge sia eg he ledd så mye :D Seint ut på kvelden blei d, men så såg mi jo The Exorsist og 1 Missed call. Og i tilleg så fekk eg prøvd min fyrste alkohol holdig drikk, nå tenke vel folk at eg kjøpte inn ein haug og drakk meg dritings, nei, for eg kjøpte bare 1 smirnof ice og 2 slager cider. Eg greide ikkje å drikke opp den eine cideren, for den smakte forferdelig, og eg gidde ikkje å drikke noe som smake vondt! Eg er glad for at eg venta med å drikke t eg va 18, for nå er eg såpass voksen at eg har meir kontroll over meg sjøl. Og for å sei d sånn så friste d fortsatt ikkje å drikke, men nå har eg jo lov. Eg merka ikkje noe serlig på kroppen, d va så morsomt fra før av så trengte ikkje alkohol for å ha d gøy, og sånn er min innstilling ennå. Hvis eg skal drikke så skal det smake godt og det skal bare være for kosen sin skyld.

2 kommentarer:

Sijih sa...

Det e bra Elida!
Helt enig med deg i det du sier ;)
Og vin, smaker ikke godt, så da holder man seg unna det. Enda så pent og godt det ser ut... (tante serverte meg det på lørdag, og jeg ska hold mæ unna det, rød i hvertfall)

Og gaven din, er stykkevis i boks, men det tar litt tid i mitt tempo for tida.

Haruko sa...

Jeg var der c: Det var kos!! og ja,man trenger ikke alkohol for å ha det gøy. Med vår humor?? pøh,alkohol burde drikke oss eller no xD