mandag 25. august 2008

Skal begynne å skrive nå, kanskje?

Jau nå er det vel ca 3 mnd sida eg he skrive, he bare ikkje gidda egentlig. Eg he kome fram t at eg ska skrive på dialekt, så får dei som ikke like dialekta mi bare vike unna. Dei som kjenne meg veit vertfall kå alt bety, hvis ikkje så er d vel bare å spør elle noe.

Skula he begynt, det var den sommarferien. Eg veitkje heilt om eg he brukt den t noe fornuftig, he slappa a mye, utenom jobbing då. D blei ikkje den finaste sommaren nei, 2 veke m sol elle noe, og dei var eg på jobb egentlig, men fekk bada då :D

Nå gjenge eg på påbygg media, på ein måte siste år på skula, men eg veit aldri kå d bli t eg ska gjer for å utdanne meg t fotograf. Mye kjedelige fag på timeplanen, men må vist ha d for å få studiekompetanse.

Oh, må ikkje glømme å sei at klasserommet er i fjerde etasje, det er heis men tru du eg kan bruke den? Nop, d trenge man nøkkel t, må gå opp alle trappane. Hvis eg ikkje bli litt meir i form a bare dei så er d noe galt. D å gå fort fra buss stopp t klasserom er ikkje for dei som he dorli kondis og asthma. Så eg ska begynne å trene! Må bare melde meg inn og kanskje begynne å trene ;P

Eg bli 18 om 5 dage nå, man skulle tru eg skulle ha ein skikkeli gedigen fest, største noensinne, men gjer eg som flest? Nai. Ein kveld med mine favoritt skrekkfilmer og ein utvalgt gjeng med morsomme folk er min type drømme bursta :D Alle spør kå eg vil ha, eg må være den vanskeligste t å kjøpe t, eg like jo ingenting, arg, eg e så tungvinn eg e folt klar øve d. Eg he d eg trenge på ein måte, så då bli d litt vanskelig. Det blir litt greit å være 18 då, trenge ikkje å få foreldrene mine t å skrive under på alt, og er voksen, ifølge papirane då ;P

Nei d får være nok for denne gong, ein liten oppdatering, men eg skal skrive noe litt meir interessant, forhåpningsvis. Og legge med noen bilder og filmer kanskje, herme litt etter Siri som har film, er jo mye gøyere å sjå film på blogg :D

Sayonara for now.

2 kommentarer:

Sijih sa...

Det er bra Elida ;)
Keep going.

Haruko sa...

omg,du he skrevet!!!!!!!!!!!! :'D

jeg vil også lage videoblogg :D virker så mye mer..kulere?? xD