tirsdag 26. august 2008

Røyking

Årh, ein ting som irritere vette a meg æ røyk! Eller berde sagt, folk som er nødt t å røyke på ALLE busstop som fins. Eg er langt ifra røykfri når eg bli pusta i tryne kor enn eg gjenge. Det er ikkje bare det faktum at eg ikkje like lukta, men at halsen blir sår og hovne opp og eg ikkje fær puste ordentlig. Ja ja, klaging klaging tenke du vel. Eg hate ikkje røykere, så lenge dei kan prøve å tenke på at andre folk må au puste inn den giften. Greit nok at d er vanskeli å slutte å røyke, men kan ikkje folk i det minste prøve? Vær så snill, skap en røykfri sone over alt! Kast røykere ut av landet!!.. okay nå øvedrive eg kanskje blitte litt ;P Men eg like bare ikkje røyk :( Det er ikkje godt for noe, det er bare ein pinne med gift som ødlegge både dei som røyke og dei som er i nærheten. Koffer folk begynner å røyke kan eg ikkje forstå, dei visste kanskje ikkje bedre. Jaja, kjeme nok alltid være ein slags gift som folk like, av ein eller annen rar grunn...

Ingen kommentarer: