søndag 8. mars 2009

Ferien i trønderland

Så var det søndag og vinterferien er øve. Eg reiste til sør-trøndelag for å besøke Siri.

Mandag var reisedagen. 11 timer på tog. Eg hadde med meg bok, Illustrert vitenskap, Nemi og selvfølgelig MP3! Eg holdt ut, og eg fant rektig tog å greier. Det var ein ekkel fyr som satt på sia meg noen timer. Han stirra på absulutt alt eg gjorde, kunne såvidt ikj bevege meg uten at han snudde seg mot meg og stirra. Kver gong eg fekk meldig og skreiv melding, til og med kver gong eg bytta sang på mp3 såg han hitt. Og ikkje sånn snik titt m augane, men snu heile hodet. Det var litt creepy ja. Eg såg 6 elger og 3 rådyr. Det hadde blitt mye middag d ja. Siri møtte meg på togstasjonen og mi tok buss heim t ho og åt tortilla :D.

Tirsdag var det modelldag for meg; Siri trengte ein modell for Hollywoodlys oppgave. Eg fekk styla håret, med hårruller greier (som gjorde døds vondt!), og sminka meg så voldsomt. Eg meine nå sjøl at eg såg ut som ei hore då, men det var vist glamorøst, hah. Veldig snodig å være modell, men det var morro å sjå Siri i action og ta med meg noen tips i fotografering. På kvelden var eg på KRIK og spilte vollyball med ein haug med gutter og noen få jenter. Litt tungt i armane, men det var gøy, følte at eg domma meg ut ein del gonger då.



Onsdag var det Trondheim sightseen! Mi reiste til Nidarosdomen og eg fekk endelig sett innsia, noe eg ikkje fekk sist eg var i Trondheim for to år sia. Det er ei veldig fin kjørke, men det vakje låv til å ta bilde inne (sjøl om eg såg ein som gjorde det).


Så reiste mi til "baksida" av Trondheim, gamlebyen som eg like å kalle det, Bakklandet er det ekte navnet. Posebyen i Kristiansand er absolutt ingeting i forhold til Bakklandet. Der var det skikkelig koselig, minna meg om skomaker gata med alle dei gamle byggane og butikkane.


Mi gjekk opp ein lang og skikkelig bratt bakke til Kristiansen festning og eg fekk knipsa noen bilder. Mi va innom ein del butikke og sånn, men fant ikkje akkurat no. Så åt mi pizza på ein Italiensk resturant.

På dagen på torsdag såg mi Ivo Caprino filmer; Reveenka, Karius og Baktus, Askeladden med fleire. På kvelden reiste mi å besøkte ei gammel venninne som au bu der oppi, Åsta. Ho he to utrulig skjønne døtre, Emma (baby spice) og Victoria (posh spice). Det var koselig å sjå kå fint dei he det, kjærasten Eirik, Åsta og døtrane. Huset som dei eige va utrulig fint, utsida var ikkje ferdig oppussa, men innsida ser ut som om den kom fra ein katalog.

Fredag hadde Siri bursta, 19 år å greier. Mi va innom jobben ho sin og såg litt a ein film på dagen. Rett før mi reiste ut, eller egentlig imens, så kom Elin og Åsta på et kjapt besøk. Elin er då søstera til Åsta, som også va ei himla go venninne. Hekje sett dei på to år, sia sist eg va der oppe på besøk hos dei i vinterferien. Meg og Siri reiste t Trondheim og fekk me ei venninne a Siri, Birgitta. Mi va på Studentersamfunnet, ein stor rundt, rosa bygning med mange festlokale. Fleire barer, diskotek, konsert lokale og mange fleire romm. Danko Jones hadde konsert, men det kosta peng, og det var nok litt for mye rock for Siri sin del, så det var mi ikkje på. Mi fekk dansa litt og fekk snakke med noen folk. Det var ein morro opplevelse, for hekje vært på utesteder egentlig, utenom Russekro. Å danse på diskotek til tekno er nok ikkje min ting, føltes veldig rart. Men det var ein gøy kveld. Når mi sto å venta på bussen så gjekk alarmen i bygget å alle måtte ut, det sto ein politibil på utsia au. Mi vakje heime før i to tida, og mi skulle opp halv 6, så det blei ikkje så mye såving.

Så var det å reise heim igjen på lørdagen. Døds sliten etter ca 3 og ein halv times søvn. Tungt var turen ja. To timer i Oslo, kjedelige greie, for eg gidde ikkje å handle. Men eg fant Subway! Så eg hadde meg ein pepperoni subway og fant ein jordbær smoothie, det var eit godt måltid det. Tilsammen reiste eg 15 timer, fra klokka sju til ti på kvelden, så bar det rett til sengs. Ein fin vinterferie var det.

1 kommentar:

Sijih sa...

Det var godt at du hygget deg i trivelige trøndelag!
(Og det heter KristianSTENs festning)