torsdag 26. mars 2009

Hjesp...

Njau, lenge sia eg he skrive nå. Eg er trøtt.. Hjesp. legge meg snart ja..

Det va åpen dag på UIA for litt sia. Der helste eg på ein eg gjekk i klasse med i 6. klasse, merkelig greie d, bare sånn "Åy, han kjenner eg". Hah. Han hadde blitt høg. Eg va høgare enn han før, men nå våkse alle fra meg jo, føler meg liten.

På UIA møtte eg på Valentina og Co, og eg blei med den gjengen på Watchmen kino på kvelden. Den filmen var døds morsom! Mye blod og veldig bra slossing. Utrulig ekkelt når han eine knakk armen med albuen og beinet stakk ut, urgh.

Hmm, jau åså var d ministorting i tri dage. Eg va politiker i venstre. Heile opplegget går egentlig på å prøve å felle regjeringa, men det dei andre partiane ville felle regjeringa på var imot venstres politikk så mi blei heller med i regjeringa og ødela d for alle andre. haha.. fytti så sinna folk var på meg. Ute a d blå blei venstre med i regjeringa. Men var d min feil? nai, eg fulgte bare mitt parti. Folk i klassen sparka krok på meg og skjelte meg nesten ut for at eg va i venstre.. skummelt.. Politikk er farlig..

Jau åså er d særemne tid. Eg skrive om VAMPYR! Yaaay.. Endelig noe som er gøy å studere og undersøke. Men alikavel så er d tungt nok å klare å forme ein tekst, er litt redd for at eg kjeme t å skrive alt for mye :S Eg skrive om forskjellane på vampyrane i Dracula, Anne Rice sine vampire chronicles og Twiligt sagaen. Gøy med vampyrer :D.. Vampyr <3

Ooh ja.. eg he fått russekortan mine nå.. endelig.. hmm, lure på kå mitt russenavn bli. eg vil ha noe som he med vampyr å gjere. hehe . overaskelse.

jaja.. eg er trøtt.. blæh.. lite engasjert til skriving i bloggen idag.. god natt..

Ingen kommentarer: