fredag 6. mars 2009

Forferdelig drømm

Eg vokna så utrulig stiv og øyret mitt var heilt kapott. Eg hadde vel sove i samme stilling veldig lenge. Også kom eg på drømmen eg hadde.

Eg var tilbake til Åseral og gjekk på ungdomskula. Eg gjekk rundt aleine på skulegården, ingen ville preke med meg. Så var det ein framføring/ konsert i et klasserom, men utrulig nok var det plass til mange, 200 stykk tru eg at eg sa i drømmen. Det er litt ironisk når det bare er ca 150 elever på den skula. Åså vist nok så skulle eg synge, men eg fekk ikj låv t å vite kå sang det var før dei begynte å spille den og eg skulle synge. Det var ein norsk sang, og eg kunne litt i refrenget. Eg prøvde å synge litt, men til slutt var det nok, eg ville ikj være meir på den forferdelige plassen. Eg sang med samme melodi; til helvete med dykke alle". Også sprang eg ut og skulle rømme fra Åseral.

Eg hadde med meg mange ting, sekk og bagg. Men eg kom bare til bommen rett nedforbi skula. Der var det to brødre fra Åseral, skal ikkje nevne navn. Det hadde vist blitt kjent at eg skulle rømme allerede, så dei skulle stoppe meg, for dei kunne få penge for å fange meg. Den yngste broren begynte å sparke og slå, og når han nesten sparka meg i hodet så sparka eg han i foten i selvforsvar og kom meg laus og sprang videre.

Så hadde dei guttane gått rundt å sagt at eg hadde banka opp den minste broren, og då skulle folk vertfall fange meg. Eg prøvde å gjømme meg og sprang rundt i sentrum. Så fant eg ut at en liten gutt hadde blitt drept, og han var svart (viktig poeng). Då trudde jo folk automatisk at det var meg som hadde drept han, og då ville folk ikkje bare fange meg, men skade/ drepe meg. Folk spytta på meg og sprang etter meg, eg prøvde å springe over veien men eg blei dratt baklengs inn i ein kvit van og blei fanga.

Det viste seg at deie folkane var med i ein sekt, en rasistisk sekt som KKK. Dei var kledd veldig gammeldags, jentane hadde blomstrete kjole og langt hår i fletter. Dei ville forgude meg for at eg hadde drept denne svarte gutten, men eg sa at eg ikkje hadde drept han, men dei ville ikkje tru på det. Dei frakta meg til campen dei sin, eller det område dei hadde sin kult. Eg tru at den var i Åseral den au, langt inn i ein plass eg aldri hadde vært før. Der var eg lenge, veker, måneder, år, eg veit ikkje, men lenge var det. Eg fant ei blokk her og skreiv at eg hadde aldri drept noen, og eg tenkte på å gjømme den ein plass sånn at noen fant den. Så var det ei jente som så stygt på meg, eg tru ho var synsk eller noe, for ho viste kå eg hadde skrive. Det måtte ikkje komme ut at eg faktisk ikkje hadde drept den gutten, for då kom dei til å drepe meg eller noe. Plutselig under det eg hadde skrive så sto det nå noe med blomster eller noe, som ho jenta hadde skrive, uten å faktisk skrive det. Eg tok å reiv a lappen og åt den. Men så tru eg folk fant ut henne eg oppholdt meg, så mi måtte rømme den plassen.

Mi gjømte okke i fjellet med Ørevannet, rett med hytta t min familie. Det var ein slags inngang i fjellet som mi kjørte inn i med båt. Eg tru dette he med at det er ein skipedder, eit slags tak som man kan kjøre under med båt som er der på ordentlig. Og det er ein historie om at Olav den heilage he forsvunne inn i det fjellet med båt eller noe sånt. Men folk fant gjømmestedet okkes, og dei fant ut ein måte å åpne fjellet dei også, men dei måtte holde fjellsida åpen for å komme inn. Dette var då folk fra bygda, dei som ville "korsfeste" meg for at eg hadde "drept" denne gutten. Og når dei såg kem eg var med ville dei vertfall ta dei også. Bygde folket hadde med våpen, pistoler og sånn. Eg fekk tak i ein og då sa eg at eg hadde ikkje drept noen, og at eg banka ikkje opp den gutten, eg bare forsvarte meg. Eg hjalp mange å komme inn i hula og eg sikta mitt våpen på dei kult folkane. Då skjønte bygdefolket at eg var på dei sin side, og kult folkane blei skikkelig sinna, men kunne ikkje gjere noe for dei hadde ikkje våpen.

Eg tru det endte med at eg kom meg ut derifra og at deie kult folkane blei fanga og brakt til politiet eller noe. Men eg tru at det viste seg at den eldste broren av dei som stoppa meg med skula, at det var han som hadde drept denne gutten. Koffer, det tru eg var fordi han hata meg skikkelig og ville legge skjulda på meg.

Men innimellom denne slossgreia i hula, så var det andre gjenger som ikkje var fra bygda. Det var måla i forskjellige farge. Eg huske tydelig ein gjeng på fire som var heilt grønne og hovedlederen der var Seth Green (ironisk ikkje sant). Eg spurte dei koffrer det var gjenger som var måla i forskjellige farger, men det viste han ikkje vist nok. Det var noe meir magisk og rare ting som skjedde som ikkje hadde noe med historia å gjere, men det er eg litt usikker på. Men noe eg huske er at på ein måte så blei eg til ein mann, og det var Rambo. Og eg vant noe greie inni denne hula, noe sånnt som beste slosskjempe eller noe. Alt dette lager jo ingen meining, men det er jo for at dette var ein drømm.

Ingen kommentarer: