torsdag 26. februar 2009

That one day..

Idag he vert ein begivenhetsfull dag, litt a kvert he skjedd, og eg he vert himla effektiv!

Dagen begynte m å få 6 på en matteprøve!! Eg er ikkje noe glad i matte, ikke er eg så veldig flink heller, pla ligge på 4 i gjennomsnitt. Men d gøyaste var at ein a dei som fær best karakter i klassen, han fekk bare 5(+), og eg og Katrine som jobber sammen i matte fekk 6!! Litt ekstra morsomt er det at mi egentlig ikj fær gjort så mye i timane, så dette va jo genialt!

Åså fekk mi fri kl 11.15, og då va d ut på byen for å handle (heilt utrulig t være meg, in case you didn`t know). Eg hadde m meg Katrine som assistent, hah, eller ho var vertfall med og hjalp meg. Eg fekk kjøpt jakke, 2 bukser, 1 genser, 1 finskjorte, og hmm tru d var alt.

Men innimellom alt dette så når mi gjekk ut a ein butikk så "bumpa" mi hitti et skytedrama, og dette er ikkje kødd ei gong. Ta ein tur på FVN hvis du ikj he hørt om det: http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article651659.ece
Mi kom ut av ein butikk åså hørte mi noe krangling og mi såg noen narkomane, eg sa "åy, narkokrangel", viste ikj at d var så seriøst som d var. Så begynte ein mann og springe etter ein ann mann og sa "eg skulle ha skytt deg", eller noe lignende. Han var heilt blodig på kinnet, og mi såg pistolen i handa. Men d som var værst var at mi egentlig var midt imellom deie folkane som krangla, så mi kom okke unna så fort som mulig og stakk av til andre sia av markens. Det kom ein politibil kjøranse mot åstede, og ein gjeng med smågutte som sprang etter. Ja kjempe lurt, spring MOT faren, ja så gøy å kanskje bli skutt! Det var vist ikj eit heilt ordentlig våpen, men eit gassdrevent luftvåpen med blykuler. Eg hekje peiling på våpen igrunnen, men eg er temmelig sikker på at hvis han hadde blitt truffet i øyet så hadde han nok blitt blind. Så ja, ein dramatisk og skummel opplevelse.

Så var det heim. Der fekk eg skrive veldig mye på egentrening oppgåva i gym, støvsugd, vaska klea, trent og tatt oppvasken. Så idag he eg gjort himla mye, he hatt litt energi og gidd til å faktisk gjere noe, så det er bra.

Så bli d tur heim i helga, også er det ferie og tur opp til Trøndelag for å henge m Siri, og kanskje møte noen andre gamle venninner.

1 kommentar:

Anonym sa...

i challenge you! sjekk bloggen min^^