søndag 1. februar 2009

Ei hendelses full helg!

På fredag reiste eg bare rett heim og satt foran tv`n i soffaen, og d er jo kos. På lørdagen va eg på jobb på coop Åseral fra 9 til 4, også var d rett heim, stappe i meg eit stykke reste pizza og så ut på ski! Eg tok 2 runder, mens pappa tok 4. Ei runde er på 3,4 km, så eg gjekk ca 7 km. Åså ette skituren, som tok ca ein time elle no, så var d bare å pakke åså ut på snø skutaren og til hytta i Glomsdal, som ligge rett med Åsland bak 3 øye på Øre vatnet. På hytta er d kos, levende lys, fyr i ovn og peis i ståva og i ovnen på "baderommet". Eg låg å drog meg på soffaen på sida ovnen i ståva, fortsatt i skuter dress og holdt på å sovne. Så såg mi på tv, og mi he arva ein parabol fra onkel så mi kunne sjå på tv3 og sånn. Så va d å legge seg tidlig for å gå opp tidlig neste dag.

Opp klokka ni, få i seg frokost, pakke, også ut på skutaren og heim. Også i 1 tia så var d ut i lysløypa for å gå på langrenn igjen. Eg gjekk 2 runder då au, så tilsammen denne helga blei d ca 1,5 mil. Eg he au bestilt tog tur til Trondheim og tilbake, skal besøke Siri i vinterferien. Så he eg just hatt middag, og så skal eg reise m buss 2 time til Kr.sand.

Og sist, men absulutt ikj minst! Ein liten nyhet fekk eg på bilturen ifra jobb til heim, eit stort brev fra Lundheim Folkehøgskule på Moi. Og der hadde eg fenge skuleplass til neste år!! Denne skula ligge mellom Stavanger og Flekkefjord, ca 2 timer fra Åseral og Kr.sand med bil. Eg skal gå på to linjer, fotografi og teater. Dette satse eg på at bli eit gøy og sosialt år, også skal eg reise på tur m skula til Bejing, Kina i 9 dager.

Så jau, eg he faktisk gjort litt denne helga :D

2 kommentarer:

Sijih sa...

Så mye kult!

gled deg til vinterferien ;)

Anonym sa...

damn! sporty girl :P
uUUuu kina! Niihao!
og og... teater? nicee :P skal du bli skuespiller??? :D