søndag 8. februar 2009

Ting man liker, blir fjerna

Jau, så noen små nyhete for folket, som er då dårlige nyhete for min del vertfall. H-melka ska ikj bli solgt i så mange butikke lengre vist. Det er den einaste melka eg drikke, alt annt er bare utvanna melk. Då må eg ut å leite ette ein butikk som faktisk selge d då, eller så er d bare å slutte å drikke melk.

Åså he dei funnet ut at dei skal slutte m å lage ein a mine favoritt serier, Kyle XY, og heller satse på nye sesonger a serier eg aldri he hørt om eigong. Utrulig teit gjort. D blei bare 3 sesonger, og bare 10 episoder i den siste vist.

Gå på ski gjorde eg i helga igjen, 4 runder t sammen. D er veldig tungt å prøve å komme fram øve når man skli dårlig framøve, og d er bakglatt i tilleg. Men eg pinte meg igjennom d, og tok heller å skjeisa istede for å gå klassisk noen plasse ;P

Åså va ei ny veke øve igjen, tia gjenge så utrulig fort, for eg teller alltid ned til helga, og så er d mandag igjen og man begynner å telle igjen, og igjen, og igjen, åså er året øve sikkert..

1 kommentar:

Sijih sa...

Helt enig med deg!
Man teller alltid ned til helga, og så starter man plutselig om igjen!
Er litt i et stadige der jeg hele tiden må planlegge neste dag og dagen etter der og etter der. og dermed ikke får leve i dag. Stress!