søndag 15. februar 2009

Happy valen... næh


For ei veke sia, på ein mandag, så hadde eg ein heilt super dag! Eg kom heim fra skula, laga middag, gjorde lekse, åså!! Laga eg shillings boller :D:D:D:D Eg he aldri baka aleine sia eg he flytta ut, bare noen kake heime i Åseral. Men at eg faktisk tok å baka i fleire time, d e ganske utrulig t å være meg! Dei måtte heves to gonge, og alt tok vel ca 3 time elle noe. Og så blei dei så fine og gode au! Blei skikkelig stolt a meg sjøl, åt bolle og smilte for meg sjøl, d va koselig d!

På skula ska mi ha noe som heite ministorting, og eg skal være politiker. Partiet Venstre, og familie og kultur skal eg ha om vist nok. Bli spanande å sjå om eg klare å sette meg inn i rolla som venstre politiker, når eg er medlem av SU.

Så va d vist fredag den trettende for noen dage sia, ingenting datt i håve på meg eller noen ting. D pla igrunnen aldri skje no spess m meg på den dagen. Åså dagen ette var d jo valentins dagen, hah, passa bedre hvis d va på samme dag som F. 13. Eg er nok ikkje noen tilhenger av valentins dagen, den blei skapt for at butikkane kunne få solgt mye dritt.. Blæh. trukje eg skal sei meir om d nei.

Men ellers i helga så va eg på hytta igjen, strålanse sol va d der! Lese og kose seg foran peisen, d er fint d! Og ikj minst å gå ein tur på ski i den fine Norske natur! Åså må eg jo legge t at eg gjekk på ski to gonge denne helga au! Flinke meg XD

Ingen kommentarer: