søndag 6. mars 2011

Beising og snøscooter tur

På dager det er lite å gjere på jobb, så fær man av og til litt annerledes oppgaver, då får man tid til å fikse og styre på ting i studio. Magne, portrettfotografen på jobb hadde kjøpt to stoler på IKEA, og dei trengte litt beising. Så siden eg ikkje hadde noe bedre å gjere, så kunne eg gjere det. Så kom eg på ein ide eg alltid he hatt lyst t å gjere, også gjorde eg det bare. Sånn som du ser på bildet, så kledde eg meg med søppelsekker. Må jo ikkje søle beis på kleane vettu. Eg sølte jo ikkje noe på søppelsekken ei gong då. Eg tenkte det var noe morsomt som mi kunne legge ut på facebook sia til jobben, men det syns ikkje Magne. Hehe. Ikkje alltid at ting eg syns er morsomme egentlig er morsomt for noen andre enn meg. Det blei fryktelig varmt inni søppelsekker, bare så du veit det. Dette var dagen som venninna mi Siri var med på jobb, ho som er fotografen ;)

Også i denne helga he eg endelig fått opplevd ein posetiv opplevelse med denne fryktelige snøen. Eg he styrt veldig med å skuffe meg sjøl og bilen ut, og har hata denne snøen noe veldig. Men igår så fekk eg snudd litt på følelsane mine mot snøen. Eg blei med pappa på heia på snøscooter tur. Han høgde ved til hytta som mi he der oppe, og eg gjekk på ski. Det blei noen kilometer til slutt. Var veldig gøy den eine veien, på begynnelsen. For det var skikkelig glatt, var islag på snøen, også hadde eg medvind så eg bare flaug asted. Men på heimveien så hadde eg jo motvind, og då fekk eg trena litt. Det blei litt tungt ja, kjenne det litt i kroppen idag. Eg hekje gått på ski i heile vinter, og er ikkje i god form generelt, eg trene ikkje. Men gøy var det. Strålanse sol for det meste, og ikkje så veldig kalt, bare når det blåste. Også på heimveien fekk eg kjørt scooteren heilt tilbake. Det er noen år sia eg he kjørt oppe på heia, er litt skummelt i dei bratte bakkane, og skikkelig tungt for mi he ein gammel scooter som ikkje er så enkel å svinge med. Men eg er glad for at eg he hatt vertfall ein positiv opplevelse med snøen i vinter, kem veit, kanskje kjeme det fleir.

Ingen kommentarer: