mandag 1. desember 2008

Desember, julestemningas tid

Ja nå er d då på tide å begynne å få litt juletstemning. På fredag var det julegate- åpninga i Åseral, og nesten på toppen var d ein rød ambulanselys lignanse ting som snurra rundt og rundt. Hæ, sitte du sikkert å tenke, og d var d eg tenkte au, "kem sin ide er dette?". Jaja, ein ny vri, koffer ikkje, men d ser nå litt rart ut då XD. I går var det første søndag i advent, tente lys og greier. Og i dag er det 1 desember som betyr at eg kan drikke julebrus og ete ting som minne meg om jula ^^. D er tradisjon for meg å vente til fyste desember, og eg he klart meg iår au :D. Så i frimenuttet hadde eg min fyste julebrus, og det var veldig godt kan eg sei deg.


Eg he eit lite tre med lys i som skal gje meg julestemning, også he eg au sånne små stjernelys på ein slags tråd, og det er min julepynt på hybelen. Eg håpe eg kan klare å komme i julestemning, for det he eg ikkje klart dei siste åran, er nok for eg ikkje er barn lengre. Eg he såvidt begynt å tenkt på julegave, men eg håpe eg fær gjort unna dei fort, det er noe eg tykke æ like slitsomt kvert år, men hvis eg vil få gave, må eg gje au. Åså he eg nyttår i tankane, håpe eg fær gjort noe morro, ikkje no serlig m plane ennå. Åså snødde d jo, slapsete i byen, men er jo julestemning bare det.

The julekalender såg eg just på, og det håpe eg å få med meg kver dag, for det er min favoritt julekalender :D. Veldig gla for at dei he den på tv i år. Alltid gøy med Gjertrud, Olaf, Benny og nissane Fritz, Gynter og Hansi. Det er jo litt kjedelig at det bare vare eit kvarter då. Barndomsminner deluxe dette her. Huske godt at Benny skremte vette a meg, og at mamma og syste mi erta meg med "bob, bob". Kanskje er det frå denne serien interessen for vampyrer kom luranse inn, sjøl om Benny bare he hoggtenne og ikkje er vampyr ;P

2 kommentarer:

Sijih sa...

huff, jeg savner julebrusa på sørlandet. Sørlandets og CB sin.
Det finnes bare en eneste julebrus her oppe og den er bare på glassflaske, upraktisk!

Ellers må du skape deg julestemning med julekalenderen!

Haruko sa...

I poke you!! sjekk sia miii..