onsdag 17. desember 2008

Takete + lumumma = ?

Kå i all verden bey takete og lumumma? Jo d er latin og bety mykt og hardt. D er navnet på utstillinga som klassen min he imårra, fredag og på lørdag på festninga. D er kunst bilder med lyd, og filmer. Alt i alt tru eg d vil være ein interessant utstilling å gå på for folk, så er bare å komme. Mitt bilde heite Jealousy by barbed wire. Eg legge ut bilde og lyd tenkte eg, etter utstillinga då, her på bloggen.

Åså til klaginga selvfølgelig! Er aldri bare posetivt d som eg seie nei.. For vettu kå, når lærarane kom m brosjyra spurte eg for kødd "he dykke skrive Assland eller?", også såg eg på brosjyra, og bare gjett, navnet mitt og bildet mitt stod ikkje der!!!! Å helsikke eg blei fornærma. Dei huska ikj ei gong å skrive meg på brosjyra!! Jo takk, teke d som at bildet mitt ikkje er verdt å huske ja.. Utrulig teit altså, å ikkje skjekke om dei he fått med alt på den. Men uansett så skulle dei fikse på den, for dei hadde ikj sponsorane på ei gong, og eg fant fleire skrivefeil på den. Hah, og dette var ikj styrt av elevan, men lærarane.

Jaja, til andre ting. Eg er egentlig nokså ferdi m julegavane, er bare litt tillegsting i noen gave så er eg ferdig. Er noe stress kvert år, men eg håpe jo at folk vil like d eg gje.

Åså, he eg gjort den lille leksa mi må ha ferdig t rett etter ferien, så sleppe eg å tenke på den i ferien :D. Og så er d utstillinga imårra, åpning og vakt fra 18 til 21. På fredag skal klassen sjå på Max Manus på kino, også!, har eg ferie :D!!. På lørdag skal eg henge m Siri som eg ikkje he sett på eit halvt år! :D Glede meg t å sjå ho igjen. Åså skal eg rett heim! Og då er d jul!!! :D:D:D:D:D

Ingen kommentarer: