torsdag 4. desember 2008

Random diverse greier

Igår var eg ute m Valentina og IH på Sandens (det nye senteret i Kr.sand). Ska sei det blir mye liv då ja XD. Dei virke jo fulle uten å ha drukke, og d æ himla moro ^^. Var innom den nye Outland butikken, veldi rart at det var så lyst og åpent, er jo vandt med at den er gjømt ned ein kjeller og greier. Mange fine ting det vettu Anne Rice`s Vampire cronicles <3

Og idag begynte eg julegave innshoppinga, men orka mest ingen butikke. Drassa rundt på gymtøy og skuleting, og rett etter gymmen ikkje minst, tungt d.. Åså aller fyst så klippa eg håret mitt ;P Litt etasje-klipp. Deilig å bli kvitt litt lengde, bli ikkje så mye i veien nå. På shoppinga i ein bokhandel møtte eg på Katrine, og så handla mi sammen og hadde noe mat ^^. Og på vei heim var eg så sliten at eg såvna maaange gonge på bussen, men rakk stoppet mitt.

I går trakk eg gavekalenderen i klassen, fekk gotteri, biler. Eg hadde ein, åså gjedde eg resten videre t heile klassen. Greit d å være grei m folk, når eg ikkje like godteri. Ja eg er rar, eg like ikkje godteri, ikkje sjokolade og ikkje cola, so what? Trivst veldig godt uten det eg :)

Og til slutt han Valentina "poka" meg visst, skriv 7 random ting om deg sjøl.

1) Neglane mine bli lilla når eg fryse (er kaldt på hybelen, glømte å skru på varmen)
2) Har litt gummi fjes, altså kan lage mange grimaser, blant annet opp med annekvert øynebryn :P
3) Liker å synge, og da også med gitar (og nei eg skal ikkje synge for deg)
4) Må innrømme at eg grine kver gong eg ser Titanic filmen (var på TV for ikkje lenge sia)
5) Tåle ikkje overgangen fra behagelig varmt, til kaldere temperatur, for då skjelve eg som pokkeren (ja eg fryse mye, er kald-blodig XD)
6) Likte å maule mjøl når eg var mindre
7) Og sist men ikkje minst, eg likte mørket når eg va liten au, likte å være i et mørt skap og hadde ingen problem med å følge den 4 år eldre naboen heim når d va mørkt, då eg var ca 4 år XD

Random nok Vale? Satse på d ;P Hah, d gjekk ganske lett å finne på noe, er vel ein veldig random og wierd person ;)

1 kommentar:

Sijih sa...

Oj, er det nye senteret endelig ferdig =O ?
Er det fint da???
Det er jeg spent på å kikke innom når æ kjem hjem!