lørdag 13. desember 2008

Random, juleball, nissekro og brann (ikj fotball laget)

Mye rart å sei denne bloggens aften.

Her om dagen skulle eg teste ut om ein gutt i klassen var litt gentelmann, og spurte om han kunne knytte lissane mine på den eine skoen som va laus. Og han gjorde d XP.. hah, d var litt morsomt.. for eg kødde egentli bare.

Ein dag då eg kom heim fra skula var lyset på i hybelen og d låg ein pose som ikkje va min. D va litt skremmans, at folk bare gjenge rett inn uten å sei ifra før. I påsen låg d ein tom pakke m musefelle. D viste seg at d var han eg leige hybelen fra som hadde lagt den inn, men koffer d vett eg ikj. Naboen har vist mus i hus, men d hekje eg då. Men koffer man legge inn ein påse m skrot inn på min hybel vett eg ikj.

Eg kjøpte ein platespiller til mamma til jul, og på bussen heim sov eg ein del, også når eg skulle gå var eg sikkert litt ustabil. Og når eg prøvde å gå ut så holdt eg på å miste boksen i bakken og heller så tryna eg nesten i utgangen, kresja i stolper og sånn. Fekk vondt i fleire dage etter. Håpe bare at platespillaren er ok.

Åså i gymmen når mi spilte innebandy, så fekk eg ballen skutt rett i leppa og haka. D hovna påå litt, og eg følte at d sikkert var litt som om å bli slått til i tryne. Hah, fasinerandre tenkte eg XP Kjipt at d ikj blei blått, hehe.



Åså om denne brannen min, som egentlig ikkje va noen brann, såg ingen flammer, bare røyk. Altså d som skjedde var at eg skulle steike ein grandiosa pizza snurr i komfyren min, som også er ein ovn. Eg trykka på crisp, også gjekk eg ein tur på badet og så peip røykvarslaren noe så voldtsomt. Eg gjekk inn i ståva og d eg møtte va ein vegg med røyk. Kunne sjå at d lå tjukt opp i taket, og d røyk som pokkeren ut av komfyren. Eg skrudde den av og åpna alle vindu og dører. Snurren hadde brendt seg fast i talerknen og eg måtte virkeli bruke krefte for å rive den av og hive den i søpla. Eg måtte lufte ut veldig mye, d lukte ennå røyk inne. Eg slukte noen gamle vaffler og satt å lo for meg skjøl og rista på håve. Åså måtte eg jo gjere meg klar til juleball, og egentlig skulle eg lese meir på historie prøve, men blei litt distrahert som sagt.

Også var d ball, greit nok d. Hadde kjolen som eg hadde brukt i søstera mi sitt bryllup, og heile meg lukta røyk seff. Litt underholdning der, og litt ekkel mat, liker ikj sånn fancy greier, rødvinssaus, bjørnebær og sånn. Eg va så heldi at folk gadd å kjøre meg hitt og noen andre tilbake, er himla greit å sleppe å ta bussen i ballkjole, litt flaut d kanskje ja.



I går var d russe-nisse-kro. Vors hos ei i klassen, mi blei nok alt for mange i det lille rommet. D gjekk litt for vildt for seg for min smak, men mi kom levande (og uslått) ut og til kroa. Der hadde mange kledd seg ut, b.l.a ei i klassen som hadde brukt lang tid t å sy et kostyme, som juletre, og ho vannt beste kostyme. Va greit nok på kroa, men fortsatt litt mange folk, (ja er litt ukomfertabel i ein stor gjeng m fulle folk). Åså viste d seg at eg ikj kom meg heim igrunnen, følte ikj for å gå den utrulige lange veien til bussen som eg sikkert ikkje rakk, aleine. Så eg sov hos ei i klassen.

Så var d idag, eg he handla gave. Og så he eg sett på serie non stop. Er blitt skikkeli hekta på ein serie som heite Kyle xy. Veldig morsom/ rar/ interresant serie, om ein uten navle (need I say more?) He sett noen episode på skula au, så avhengig er eg. Men den vil eg anbefale. Ein serie m morsomme hendeler, drama, romantikk, og ikkje minst utrulig smarte folk, Kyle bruke 100% av hjernen sin, så han er meir enn eit geni, han er utomgjordisk smart, og andre krefte som menneske ikkje he. Gøy :D

2 kommentarer:

Sijih sa...

Det her var et gøy innlegg =D

Har du hatt røyklegging av hybele!? Shit :P
Hørtes ikke helt stabilt ut.

Anonym sa...

the heck??? pizzabolle som brenner opp??? JIHAD! bolle!

hehehe dette var en meget....sær innlegg xD