søndag 21. desember 2008

Juleferie!


Før åpninga av utstillinga skulle eg skjekke at dei hadde fått meg med i brosjyren, dei hadde d, på ein måte. Eg har fått nytt navn nå skjønner du, Elisa Åsland! Nok ein gong så irritere dei vette a meg, utrulig teit å fyst ikkje ta meg med og så skrive navnet feil! Elisa er sikkert eit fint navn, men d er ikkje mitt!

Eg tru utstillinga va velykka nok, kanskje ikkje så mange som kom, men eg var der på besøk kver dag, fyst som vakt, så m mamma og pappa, og så med Siri.



På fredag var skula på avslutninga på kinoen og så nazzi filmen Max Manus. Ein veldig bra film egentlig, man såg krigen fra ein annen vinkel, dei norske forkjemparane. Den fortalte meg mye nytt som eg ikkje he lært (eller husker) ifra andre verdenskrig. D virka egentlig bare som nordmenn bare tok imot krigen og ikkje gjorde noe serlig kamp mot den. Eg vil vertfall annbefalle filmen.

På lørdag, så hadde eg reservert heile dagen til Siri, og utsatt heim reisinga pga ho. D va veldig koseli å sjå ho igjen, et halvt år sia og greier. Ho hadde ikkje forandra seg no serlig, trudde ho kom t å ha trøndersk dialekt, men ho hørtes ut som før. Eg fekk gave, og eg ga ho gave :D, (veldig viktig å få med). Mi åt pizza og eg fekk ho hekta på Kyle XY, mi såg dei to fyste episodane. Utrulig gøy og spennende serie, må bare få sagt d igjen :D


Mi handa litt i byen fyst då, eg kjøpte med ein ny mp3 spiller, Creative ZEN x- Fi, 16 GB. Dei ser veldig greit ut vertfall, og d va på tie m ein ny ein. He jo hatt ein Ipod mini, ca den andre ipodden som kom t verden. i fire år nå, batteriet e skikkelig dårlig, og eg hate d at man bare kan bruke itunes og ein data til å legge inn sange. Når man bruke ca 5 dataer så er d litt slitsomt.

Menne ja, d er ferie, to vekes ferie. Nå håpe eg at eg kan komme i litt julestemning, men er litt redd for at d ikkje e mulig lengre, når man he blitt så gammel XD. Eg skal heim t Åseral, og då er d ferie, når eg he komme meg vekk ifra stresset, bråket og den dårlige lufta i byen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Itunes/ipod suger når det gjelder det med at det funker bare på den samme dataen du begynte å bruke ipden først med... Har hørt at den Zen greiia er bra :) lite folk som var på utstillingen? synd. den var litt bra

Sijih sa...

Hihi her var jeg mye nevnt =D