onsdag 31. desember 2008

This years jul done

Så va jula øve vist. Kom julestemninga? Tja, vetkje egentlig. Men tradisjonane blei holdt, så det hjalp jo veldig då.

På lillejulaften så pynta mi treet, eg rydda faktisk rommet, mi åt julenissegraut, også var jo Flåklypa på tv, pluss at mi såg Grevinnen og Hovmesteres selfølgelig.

Julaften starte m å finne julestrømpa og begynne å ete d som er oppi mens man ser på tv på d dei sende som er julelig. Også var det tid for Askepott og de tre nøtter, eller kå d heite, dykke veit kå eg meine XD Så pynte seg litt og vente på at pappa skulle starte å steike lammekjøttet. Det er tradisjon at når pappa lage glosteik så hente eg ei øl t han og fær prøvesmakt. Glosteik er då lammekjøtt som er salta og tørka som då blir steikt øve gløne i ovnen og d som er stekt blir skjert av, åså ete mi d m lefse og potete. Til desser er d molte. I år var d Tina og Sigbjørn sin tur t å feire med han sin familie, så det var bare meg og foreldrane mine denne jula. Mi åpna då selvfølgelig pakkane, og då er d sånn at eg dele ut gave og mi åpne dei ein og ein. Eg fær jo mest gave, sia eg er barnet XD


Så kan eg jo ramse opp d eg fekk, må jo skryte litt då. Eg fekk mange elektroniske ting a mamma; tannbørste, brødrister, brukt vannkoker, brukt miksegreie, hah, brukt. Åså fekk eg Dracula bok, The tale of the body thief, film, alkymisten øredobbe, sovemaske som d stenne Go away! på, pjamas med rudolf på og to tusen av ein rik onkel.

Andre juledag kom Tina, Sigbjørn og Tinka, hunden, på øvenattings besøk for å ete lammesteik. Eg blei m dei heim, Tinka spøy på veien. Mi reiste mest m ei gong for å hente ein ny hund igjen. Dei he nå to hunder med forskjellig kjønn for at dei skal parast og så skal dei selge valpane. Det var på Moi mi måtte hente hunden, som heite Terri. Dette var nesten på samme plass som eg vil gå på folkehøgskule, Lundheim, som ligge på toppen i sida til fjellet på Moi. Mi kjørte innom for å sjå kossen d såg ut. På veien heim så spøy den nye hunden, og d va ikkje samme spy som Tinka, dette stinka og såg ut som rennedrita! Eg kan virkelig ikkje beskrive kor utrulig fæl lukt d va, eg fekk brekninge og måtte ut å få luft eller så spøy eg au. Og den spøy ei ann gong au, stakkar hunden.

Eg var der noen dage, og då blei eg godt kjent m Terri, ein hund så snill og koselig. Det er stor forskjell på den hunden og Tinka, for Tinka hopper alltid opp og vil slikke deg i fjeset og når du klappe vil den bare gnege på armen din, bare sånn leiksomt på ein måte då. Terri er litt sjenert, og blyg, men den kunne forsvare seg godt mot Tinka. Det er heftige slottkamper mellom dei to hundane, men ein ting er dei einige om, at dei skal begge ta katten, som før heite Elvis, men nå he blitt omdøpt t kleggen (og jævelen). Den klore så og bite, og den følge ette deg så du tryne, og hvis du he eit rosa teppe på så vil den alltid ligge der, men den er litt ond fortsatt.

Her er eit bevis på kå ville dyrane t søstera mi er:


Så he eg hengt heime noen dage, åså e d nyttårsaften i dag. D blei ikkje noen fest på meg i år heller, så skal bare være heime og ta d rolig. Og på lørdag må eg jobbe, åså er d på skula på mandag, men d vil eg helst ikkje tenke på.

1 kommentar:

Sijih sa...

Huff, hunder som spyr. for noe ekle greier.
stakkars smådyr og