søndag 15. mai 2011

Buffy - originalfilmen fra 1992

Dei som kjenne meg veit eg digge Buffy, the vampire slayer, serien me Sarah Michelle Gellar. Det kom egentlig ein film før den serien, og nå he eg endelig fått sett den. 

Det var ein veldig rar og teit film, skrekk komedie kalte dei den. Skulle ønske dei ikkje prøvde seg på noe komisk, for det blei bare teit. Og det var noen av dei verste vampyrane eg he sett noensinne. Dei hadde rare spisse øyrer og laga dyre lyder. Heile filmen var veldig annerledes i forhold til serien, takk og lov for at dei forandra masse på konseptet. 


Men det morsomme var at det var så sjuk mange kjente ansikter der: Donald SutherlandHilary SwankDavid Arquette, og noen som ikkje hadde blitt kjent ennå som bare va ekstraerBen AffleckRicki Lake og Seth Green.


Også fant eg ut noe rart, søstera/broren til David Arquette ("Skrik" og tidligere gift med Courtney Cox), var med i filmen, som mann, og har blitt ei dame nå. Bare litt morsom fun fact der.

Ingen kommentarer: