onsdag 11. mai 2011

Sports kjendis i butikken

Sykling he vært eit stort tema for min del dei siste dagane, sia eg he begynt å sykle til og fra jobben. Idag er det andre gonga eg he sykla, og det tok bare ein halvtime kver vei. Det er flest bratte bakker på vei heim, så eg bli mest sliten då. Eg syns det gjenge veldig greit egentlig, og eg he plane om å fortsette. Når eg bli i litt bedre form, når eg ikkje bli så utslitt, så kan eg kanskje sykle kver dag. Men så langt sykle eg annekver dag.

Også i forgårs dødde jo ein sykkelist. Det er skummelt å tenke på, at det er ein risikosport. Det kan gå ganske så fort i nerøvebakkane, eg må bremse litt av å til. Skummelt hvis noe poppe uventa fram, det er jo fortsatt litt grus på sykkelstiane, så er lett å skrense.

Også las eg på fevennen for noen dage sia at Dag Otto Lauritzen blei spylt me spylervæske når han var å trente på sykkelen i Grimstad. Han klaga på sykkelstier i Norge, at dei var for dårlige og smale.
http://m.fvn.no/fvna.mob?i=864336&p=fvn

Og då til overskriften; det kom nemlig ein kjendis i butikken, ingen ringere enn akkurat Dag Otto Lauritzen. Snakk om tilfeldigheter. Han var ikledd treningsklea. Han kom inneom butikken for å fikse på oppheng på noen rammer. Eg kunne jo ha plaga han me autografer, tatt bilde a han og sånt, men eg behandla han bare som ein vanlig kunde. Litt morsomt var det jo, eg fekk litt sjokk a å sjå eit fjes eg he sett på tv :P


For dei som ikkje ane kem eg snakke om, så var han sykkelproff fra Grimstad, har vært me på skal vi danse og mesternes mester.

På jobb he eg vært me på nye ting; 7 klassebilder og barnehage bilder. Det var verst me barnehagen, ekje så lett å få dei til å sitte der man vil hvis dei så absolutt ikkje vil. Hylete grinete og skeptiske unger. Men noen var jo blide då :P Ekje så vandt me små unger, rart å sjå kor fort dei springe og ikkje fye me på kor dei springe. 7 klasse ungane var greie då, ikkje noe problem me dei.

Ingen kommentarer: