tirsdag 31. mai 2011

IKEA styr..

 Som eg har nevnt før, så var eg på IKEA. Mamma og pappa hjalp meg å sette sammen bordet og sofaen, men nå har eg satt sammen bokhylla mi. Og det klarte eg faktisk uten å klikke og bli galen i håve. Eg var litt usikker på den siste delen, måtte spikre på plass noen tynne plater, så eg ringte pappa for hjelp. Men eg klarte det så godt som aleine. Er litt stolt, for IKEA tegningane er litt dårlige egentlig. Eg fekk låna pappas drill, takk og lov, er stress og vondt å skru for hand.

 Før:

 Og det endelige resultatet. Hvis du lure på kå bøker det er i hylla så er det fotobøker, HTML for dummies, Gresk mytologi, bibelen og Anne Rice (vampyr bøker). Syns det er ein litt gøy blanding å ha på sia av kverandre. Resten av bøkane mine er heime i Åseral, er ikkje så mye man fær plass i ein liten hybel leilighet.


Også til sist, eg prøvde meg på ansiktsmaske, for sånn kanskje 4 gong i mitt liv. Bare litt sånn for gøy, kanskje fær eg finare hud :P

1 kommentar:

Perfeksjonisten sa...

Så go'e du æ :) I den hylla fær du plass te mye.