mandag 9. mai 2011

Sykla til og fra jobb!

Eg he faktisk endelig prøvd å sykla til og fra jobb, ette å ha vurdert det i øve ein måned. Eg e så stolt øve at eg klarte å sykle rett, og opp alle bakkane! Eg stoppa av å til for å sjå på kartet, for å unngå å sykle feil, og eg klarte faktisk å sykle uten å sykle meg vill. Eg hadde jo tenkt å ta det me ro, å gå opp noen bakker, og unngå å svette, men det blei ikkje heilt sånn. Eg er veldig sta når det kjeme til sånne ting, klare ikkje å la være å prøve å klare å sykle opp bakkane. Eg blei litt varm og svett, men ikkje ekkel. Eg hadde treningstøy på meg og skifta på jobb. Når eg skulle sykle heim merka eg me ei gong at det var sjukt vondt å sette meg på setet. Eg va litt stiv i beinane på jobb, så kan bare tenke meg kor fælt det bli ettekvert. Ska ta det litt me ro i begynnelsen, å ikkje sykle kver dag, men ca annekver. Kom på at eg må ta bilde a meg sjøl, ser ganske så teit ut; hjelm, solbriller, refleksvest og treningsklea. Ska legge inn eit bilde snart.


Også igår fekk eg besøk av mamma og pappa, i bilen me dei følgte det ein parabol og eit nattbord. Utrulig greie foreldre eg he :) Stakkar pappa holdt på i fleire timer for å få til parabolen, skulle så lite til for å miste signalet, og det var nesten ikkje signal i det heile tatt. Han fekk det til til slutt, og akkurat nå he eg på Simpsons på i bakgrunnen. Så fint å ha kanala :) Også mens pappa styrte, så styrte mamma inne. Fekk det fint og ryddig på ekstra rommet mitt, og gardinane blei heist litt opp sånn at det ser fint ut. Også fekk eg eit fint nattbord, det såg heilt nytt ut, va måla litt rart, men så kosta det bare 20 kr! Greit å ha nattbord, me skuff og skåp, iforhold til dei to pappkassane eg hadde stabla oppå kverandre.


Eg  va me å tok bilde og assisterte i bryllupsfotografering på lørdag. Sammen me sjefen Alf Georg, tok eg bilde under vielsen i kjørka, utenfor kjørka, også va eg me å hjalp med hovedfotograferinga me eit museum. Og på søndag va eg me på to konfirmasjonsgruppefoto. Eg stilte opp 29 konfirmanter på rekke og rad, nesten heil aleine. Eg begynne å få litt dreisen på det nå :)

Ingen kommentarer: