fredag 6. mai 2011

Påskeferie og sånt

Då er påskeferien vel overstått, og dei fleste he komt tilbake til det travle liv igjen. Mens eg tok litt fri etter ferien au :)

Men fyst til noe annt. Eg fortalte jo at eg vant ei p3 T- skjorte, venta lenge på at den skulle komme, gleda meg så til å åpne pakka, og det eg fant var..... ei rosa T- skjorte.. For dei som ikkje veit det, eg hate rosa, det er den verste fargen eg veit om. Så blei skikkelig skuffa. Eg tenkte jo ikkje på at dei sendte ut sånt, eg forventa ei unisex farga T-skjorte. Jaja, så eg ga den til søstera mi, og fekk ein påse av gamle klea tilbake :)

Til påskeferien kom Helge på besøk til meg, det var 6 veke sia mi hadde sett kverandre, rekord. Det var så utrulig fint å sjå han igjen, litt rart var det au, sia det var så lenge sia.

Mi var på besøk på det nye huset til søstera mi, mannen ho sin og lille baby Eirik. Det var gøy å sjå at Helge smelta litt ette å sjå babyen, sjøl om han ikkje vil innrømme det.

Mi va ein tur på kino og såg Scream 4. Eg he sett masse på dei fyste filmane, tru dei va introduksjonen til skrekkfilmer for min del når eg var liten. Den følgte stemninga ette dei andre, og var ein god ettefølger syns eg. Eg bli litt irritert på reklamen då, "nå kan til og med jomfruer dø". Dei følgte ikkje dei reglane for dei andre filmane, men dei nevnte ikkje noenting me jomfruer eller la noe vekt på akkurat det. Men men, utenom det, så syns eg den var bra, eg klarte ikkje å finne ut kem morderen va før dei viste det heller, og det er jo bra. Eg vil anbefale den vertfall :)

Også laga meg og helge boller. Eller, blanda inn 1-2-3 pose og rulla dei og heiv dei i ovnen. Det sto at det skulle på eit brett, så då gjorde eg det. Eg tenkte kanskje det kom til å bli litt trangt, men det blei verre enn eg trudde. Men gode var dei :) Eg he noen i frysen eg kan kose meg me når eg føle for det.


Helge og meg gjekk faktisk to turer. Ein ner til butikken, handla og gjekk opp igjen. Tru faktisk det tok nesten ein time, tungt opp alle bakkane. Også gjekk mi litt i sentrum. Rundt pollen, og opp batteribakken, va ein trang sti opp bak pollen, også tok mi ein tur der. Det var kjempefint og gammelt aktig der :)

Og så fekk eg kjøleskap fra søstera mi, det var nesten dobbelt så stort som det eg hadde. Utrulig greit å kunne stå oppe å åpne det, og ikkje bøye meg. Og kunne fryse masse meir. Kjempe luksus me eit stort kjøleskap!

Så var plutselig påskeferien øve. Eg brukte den siste dagen på å gjere reint og rydde litt, også va eg ute i sola og las Dracula, som eg fekk til jul av Helge. Eg begynne å få bittelitt farge, litt fregne au. Eg e kvit fortsatt, veldig, men ikkje såååå kvit som eg va før då.

Og på jobb he det vært lite å gjort for tida, men det forandre seg nok snart nå som konfirmant sesongen he starta og bryllupsesongen kjeme snart. På jobb så leika meg og Kristin i studio, ho e ei jente som just he begynt på praksis hos okke noen dage i veka. Mi fekk til noe tøft vertfall:


Også hadde eg ei langhelg, tok fri fredag og mandag. Og reiste til Karmøy på konfirmasjon til lillebroren til Helge. Eg var fotografen der, og tok litt forskjellig. Mi var 10 stykk som budde der på denne tida. Alle søskane og kjærastane dei sine. Eg ekje vandt me så mange folk, rart at det er folk overalt.

Det blir mye jobbing i nærmaste tid. Er over ein måned til eg he frihelg nå. Skal være med på konfe fotografering og bryllup. Så bli lenge til eg fær ei helg heime og slappe av. Men det er bra å komme inn i høgsesongen for fotografer, he vært stille lenge nå. Har allerede vært med på to konfirmasjons gruppefoto, dei e plagsomme den alderen.

Ingen kommentarer: