mandag 30. mai 2011

Trimit, treningssenter

Nå he eg vært på treningssenter 3 gonger, ein a gongane var veiledningstimen då. Men sist torsdag og idag he eg vært og trent. På torsdag gjekk eg igjennom opplegget eg hadde fått, all slags apparater og masse tunge greier. Eg merka det godt i dagane ettepå at eg hadde trent, og det like eg! Syns det er mye gøyare når man kan kjenne at man he trent, bli skikkelig go og støl. Sikkert ikkje så bra, men er godt å vite eg he gjort noe. Det tok ein og ein halv time det opplegget mitt, men eg måtte studere arket og finne ut kossen eg skulle gjere dei forskjellige tingane, det ekje så lett som du kunne kanskje tru.

Og idag var eg faktisk på yoga. Eg var på yoga for begynnere, også fekk eg vite på at det var ein vanskeligare yoga rett ettepå, så eg blei liksågodt me på det au, bare for å teste. Eg klarte det meste på den fyste timen, klarte faktisk å holde balansen kjempe godt i forhold til det eg trudde eg hadde klart. Var mye pusteteknikk og fokus på pusten og ikkje tanker. Den andre timen var verre! Eg klarte ikkje dei mest fancye tingane, eg er bare ikkje så mjuk i musklane bare i leddane. Tru nok eg vil fortsette me den begynner yogaen, det var litt gøy :) Det var for vanskelig den andre timen, eg er ikkje klar for det ennå.


Eg trente faktisk litt før yogaen og etter yogaen. Litt lår, mage og armer :P Eg syns det er gøy å trimme, kjempe rart, eg som er skikkelig sofa slave. Men nå he eg bestemt meg, at eg ska bli sporty! Eg ska ikkje tenke på om eg ska, eg ska bare gjere det! Det er gøy å føle det litt sånn, eg kan være stolt a meg sjøl nå, eg må bare passe på å fortsette :P

1 kommentar:

Tamarin sa...

Ligner ikke på den Elida eg møtte for 1 1/2 år siden :P Men det e så bra at du trener så jevnlig :D Du er flink, flinkere enn meg ;)